torstai 29. heinäkuuta 2010

Lomamatkalla

Mä olen ollut lomamatkalla Helsingissä. Junalla mentiin ja ratikoilla huiskittiin ympäriinsä. Pääkohteena oli SeaLife ja muita kohteita olin ehdotellut useamman päivän reissua varten, mutta karsin ne lopulta kahteen muuhun kohteeseen. Ratikoissa ei nähtävästi ole minkäänlaista ilmanvaihtoa, olo oli kuin höyrysaunassa, mutta se taas sai ulkoilman tuntumaan miellyttävän raikkaalle. Voiko +30° olla raikas?

Tässä matkalta kuvakollaasi
SeaLifessa se uusi meritähti oli piiloutunut erinomaisen hienosti. Kesti hetken, ennen kuin sen löysi. Siellä oli paljon hienon värisiä ja muotoisia kaloja. Yksi kala oli väriltään ihan sama kuin se vihreä Regian hand-dye lanka. Ne pienet myrkkysammakot oli hienoja, mutta aika pelottavia. Rauskut ja hait on hienoja.

Muuten käytiin Vihreässä vyyhdissä, kun halusin puuvilla-villa sukkalankaa ja mukaan tarttui myös ihanan pehmoista toista sukkalankaa. Mä olen tehnyt kohta "perikunnallekin" sukat vuosikymmeniksi. Onneksi ne kaikki on sentään erikoisia malleja eikä vain perussukkia. Niin ja Nallekirjan kävin ostamassa Korkeavuorenkadulta Hobboksista.

Matka sujui hienosti ja oli kivaa. Kiitos seurasta!

Ei kommentteja: