lauantai 20. helmikuuta 2010

Touhuiluja

Uusi tietokone teettää vielä töitä, kun yritän saada kuva-arkistoni tägättyä kuntoon. Onneksi hakemistorakenne on sentään selkeä, mutta aikaa tässä menee.

Olen ihan unohtanut näyttää uuden upean kassini kuvan. En millään raaski ottaa sitä käyttöön, kun se on vaan niin ihana.

Se on Föri fun club kassi. Mä olen förin faneja. Se vaan on niin hillittömän hauska pikkulossi, joka kulkee Turun ja Åbon väliä.


Tässä niiden kalajokisukkienkin kuva valmiina. Olen joutunut tosissaan pohtimaan miksi tämä malli oli niin vaikea, mutta sitten tämä pomatomus-sukka on tosi helppo. Ilmeisesti mulla ei saa olla liikaa sileää neuletta. Pomatomus-sukat teen nyt Austermannin Step classicista. Se on Nallea huomattavasti ohuempaankin. Käsittämätöntä.
Ulkona on jälleen liian kylmä. -20 astetta ja tolkuton tuuli. Mun pihakuusetkin heiluvat komeasti, toivottavasti eivät kaadu tuon lumikuorman alla. Onneksi kävin eilen kaupassa, niin voin tänään olla menemättä ulos.

Ei kommentteja: