perjantai 12. helmikuuta 2010

Kisat alkaa

Jännittävät hetket käsillä. Olympialaisten avajaiset on aamuyöllä ja silloin alkaa neuleolympialaiset. Ilmoittauduin vuoden vaihteessa ja olen nyt yksi Ravelryn TeamFinland2010 joukkueen jäsenistä. Ensimmäisenä työnä on Kalajokisukat, joihin törmäsin netissä jokin aika takaperin. Ne on simppelit, mutta kuitenkin riittävä kuvio hereillä pysymiseen.

 
Tässä projektin osat. Vanhaa Novita Nalle lankaa, jossa lukee Helsingin villakehräämö, Koriasta ei mitään mainintaa. Lanka löytyi yhdestä äidin lankalaatikoista. Puikojen kanssa olen nyt kahden vaiheilla. Mä neulon sukat tiukempaan kuin muuten ja ehkä kannattaisi ottaa sittenkin puoli numero suuremmat koot. Muuten menee purkuhommiks

Olen harjoitellut Salida-sukkien tekoa. Ensimmäistä versiota tein Step-lankasta, mutta siitä tuli järjettömän pieni ja tiukka ja se meni purkuun. Nyt on eri lanka ja tätä versiota on pystynyt jo sovittamaankin. Ensimmäisen sukan kantalappu on valmistumassa toiseen kertaan. Joo, mä purin taas ensimmäisen version, koska se oli ruma. Juu, on mulla se ohje, mutta en halunnut tehdä kantapäätä sen mukaan.





Ei kommentteja: